vrijdag 12 maart 2010

beetje lui vandaag

Olijf wíl wel schrijven maar is een beetje moe.
Er zit zelfs een kort blogje in de pijplijn waar - behalve download van een foto - erg weinig werk aan is.
Maar ik ben lui vandaag. Die foto van het apparasie halen is me teveel :)
Geduld dus.

Maar kijk es aan wat een sjanse... ik ontvang een mail.
Van het soort waarvan je denkt "hopelijk haal ik nu geen virus binnen".
Maar het is des menschen om tóch te gaan kijken, ondanks het mogelijk onheil dat boven je hoofd gaat hangen....

Ziehier de ongecensureerde versie van een dikke miskoop.

Hello!
First of all let me to let you know who I am myself. My name is Natasha and I am from Russia. I am 26 year old. I am kind-hearted, open-minded, loving, tender, intelligent, respectful, with a sence of humour. And I hope my e-mail did not bother you.
I want you to know this is not a junk or some message. I am real women who has one purpose. WhatI want is to find a person who will understand me, who will like me for who I am. I look for a friend, my soulmate, and my future partner. I want to love and be loved as I am very tired to be lonely.
The internet dating is and new to me and I have never done it before. I was at the internetcentre and somehow I visited worldwidesite *** (dit hoeft u niet te weten ;)), and I decided to send you an email by means of some virtual programm. The manager who works there helped me as well. As you already know my name - Natalya and I live in Russia. My family is not big and I live now with my mother and I am lonely without my mate. I am also attaching you my photo for you to know how I look like. I hope you are interested in making new friends and will reply me to this e-mail. If you are, please send me an email:natashik2011\AT\optimaltelekom24\DOT\com. Waiting for your fast answer. Good luck Your new friend Natasha

Ik prijs me gelukkig om een heleboel redenen.

  • Ten eerste lijkt het erop dat ik - zonder daar veel moeite voor te doen.... come to think of it.... géén moeite eigenlijk - een nieuwe vriendin heb geronseld. Altijd meegenomen, denk ik zo.
  • Ten tweede kan ik éindelijk aan die cursus Russisch beginnen. Véél te lang uitgesteld, vind ik zelf, maar het lijkt me dat ik geen geldig excuus meer heb. 26-year-old Natasha from Russia zal me wel gemotiveerd houden. Wat zeg ik? Natasha is niet één maar meerdere womEn. Het zal je maar overkomen: met je meervoudige persoonlijkheid online komen.
  • Ten derde valt me op dat ook Natasha niet verstoken is van het nodige "geluk". Komt ze zomaar een internetcenter binnengestuikeld (in dikke pelsen frak en bijpassende berenmuts, neem ik aan, vermits ook wij hier in België - goed op weg in de weerkundige lente - nog steeds afzien van die kille oostenwinden) en de vriendelijke meneer stelt haar spontaan ende stante pede voor haar te helpen om zichzelf - ondanks totààl geen ervaring in de internetdatingwereld - even wereldkundig te maken met een digitale foto die ze toevàllig ( op SD-kaart of USB-stick?) op zak had. Het zal je maar overkomen, zoveel onbaatzuchtige gedienstigheid.
  • Het zal een taalkwestie zijn, neem ik aan, als Natasha (of haar vriendelijke begeleider) denkt dat Olive een herennnaam is (en op site *** staat een foto, tussen haakskes.... hetgeen me doet denken dat ik dringend m'n testosterongehalte moet laten nakijken)... Lichtjes de bal misgeslagen... OF Natasha (ik spreek het intussen al uit met een opvallend Roessisje tongval) is van het llllljesbiesje tiepje...
  • De liefde is nog zo pril en Natasha ziet in mij al een "mate". Ik wil hier even duidelijk zijn. Ik ga ervan uit dat ze "mate" niet op z'n Australisch bedoelt, maar eerder op z'n 'David Attenborough's".... (the spider carefully approaches it 's mate.... after copulation he's most certainly to be decapitated by the female....)... even denken of ik daar gelukkig mee ben :)
  • Plots wordt m'n enthousiasme gedempt door een inconsistentie. Natasha is plots Natalya geworden. Zou het kunnen dat de dame me beliegt???? ..... Effe denken......Naaaaahhhhhh
  • En dan, de mooie klap op de vuurpijl. Ze wacht (bijna hunkerend, lees ik tussen de lijnen) op een snel antwoord van haar nieuwe vriend. I'm touched. Echt. Het roert me. Ik ga terstond antwoorden........... NOT!
  • Sta me toe de taalfouten eens NIET uit de mail te lichten. U ziet ze net zo goed als ik :)

En vandaag doet Olijf, vervuld van zoveel liefde en warmte uit het kille RRRRRRussia, iets wat ze nog nooit gedaan heeft: ze plaatst de foto van de lieftallige, onschuldige, nietsvermoedende Natasha/Natalya ONLINE.
Ze moest gvd maar beter weten dan zo'n kl*temail naar een blogger te sturen :)
Serves her right. No bloody mercy.

merkt u het ook? Het is een lange blog geworden en ik ging me niet moeder maken dan ik al was..... :)
Tussen haakjes.... een rondborstige Rrroooesizsje die een monsterplant tussen de vingers houdt... je zou van minder gaan kwijlen....

1 opmerking:

  1. By the way: het bieden op de dame mag beginnen! ik hou de scores wel bij :)

    BeantwoordenVerwijderen