maandag 1 maart 2010

Mijn maand

Maart is Mijn Maand.
Dan doe ik het weer: verjaren.

Omdat het vorig jaar 43 was, volgt logischerwijs dit jaar 44.
Maar we zijn er nog niet.
Nog éven ben ik 43 en dat hoeft voor mij niet eerder te veranderen dan nodig.
De sleutelhanger "39 forever" heb ik inmiddels al bijna 5 jaar in m'n bezit :)

Belangrijke plannen deze maand.
Werk:
  • Retrobeurs op 6 maart, zowat onze hoogdag. Lekker veel sixties en seventies spullen verkopen op een superdrukke beurs.
Vrije tijd:
  • Alvast vrijaf genomen op m'n verjaardag. Er was een tijd dat ik steevast zat te blokken voor de examens op m'n verjaardag en dat bézig zijn ontwijk ik sindsdien steevast. Wàt ik precies zal doen, weet ik nog niet. Misschien gewoon thuis zitten en nixen (het is een doordeweekse werkdag) maar wérken ga ik alvast niet doen. Dat staat nu al vast.
  • Eind maart: salsaweekend aan zee. In Sint-Idesbald zal ik zitten en dansen en eten en slapen en hangen en wandelen. Kijk er al naar uit :)
  • Ergens tussendoor een bezoekje aan de kapster. Ook aan zee maar niet in Sint-Idesbald. Het is alweer maanden geleden dat m'n lokken een schaar zagen.
  • Nóg tussendoor: weloverwogen keuzes maken over welk salsa-feest bij te wonen. 20 maart schijnt een hoogdag te zijn, want we krijgen de ene uitnodiging na de andere. Of heeft dat te maken met het feit dat Olijf steeds meer "salsero's" leert kennen in de les en daarbuiten? Toetternietoe, de aanbiedingen stromen binnen en ik treur daar niet om.
  • Hopelijk nog een plannetje of twee waar ik op dit ogenblik nog geen benul van heb. De agenda mag vol deze maand en Olijf staat open voor suggesties.
Mijn maand.
Voorzichtig hoopvol dat het een mooie mag worden.

2 opmerkingen:

  1. 1 maart en meteen al drie berichten? Het belooft een drukke leesmaand te worden voor je achterban :-)
    Ik wil zeker ook in die agenda van maart eens inpassen, eigenlijk!
    We gingen nog eens samen naar de film; weet je nog?
    KUS, ils

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ér-rug fijn zijn Ilske!
    Avatar is er intussen doorgegaan... maar we vinden wel iets eh

    BeantwoordenVerwijderen