dinsdag 2 maart 2010

In blijde verwachting

"Hou me op de hoogte," zegt I wanneer ik laat weten dat m'n gsmmetje vertrokken zou zijn.
I heeft geen techneuten-brein, dat zegt ze zelf (Olijf in wezen ook niet hoor, maar ik doe graag alsof :)), maar ik vind het fijn dat iemand wil weten wanneer m'n kadootje aan mezelf toekomt.
ALS het toekomt... seeing is believing.

Tot het tegendeel bewezen is, ben ik in blijde verwachting.

Mooi toch, da Tinternet, je kan tracken wat er met je bestelling gebeurd is.
Akkoord, die mannen ginderachter kunnen je laten geloven wat ze willen, maar ik blijf het leuk vinden.
Stel me nu voor dat het gsmmetje in de lucht hangt over een oceaan of vreemd continent, op weg naar mij.
Of misschien ligt het nu nog ergens te wachten in een laadkade,... ik stel me er vanalles bij voor. Mensen die aan en af lopen om orders te picken, verpakking te prepareren, adres te checken, computers te bedienen, .... allez, the whole shebang.

Terwijl ik dit schrijf, merk ik dat het "pakje" een tracking number heeft gekregen.
Dan ga je tracken uiteraard :)

"Your package is on time with a scheduled delivery date of 03/03/2010" staat er geschreven.
Meer gedetailleerde blik op de weg die het pakje aflegt, leert me dat het vertrokken is in .... Shenzhen en nu ergens verscheept is in Mumbai :)

Hehehe... ik vind dit grappig.
Stel je voor... morgen ga ik naar het werk en als de feetjes écht bestaan, heb ik daar ergens in de loop van de dag een delivery.

Ik vind dit sùpergrappig :) :) :) :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten