dinsdag 21 februari 2012

Het offensief is begonnen :)

Ik zei het al eerder. Dat ik wat ging "doen" aan m'n allergie. Die van de "ooooow wat is m'n leven toch een puinhoop"-mensen.

Zondag gebeurde het. FB-gezeur werd (uiteraard zonder aanleiding) gevolgd door Brigitte Kaandorp's Ik heb een heel zwaar leven. (met dank aan Lehti daarvoor :))

Deze namiddag had ik er wéér van. Iets was misgelopen door de stress, las ik.  En Olijf  postte "Do not anticipate trouble, or worry about what may never happen. Keep in the sunlight." - Benjamin Franklin.
Binnen de kortste keren geliked door een handvol lezers (waaronder de professionele zeurder, oh ironie).

Drie uren later... méér van dat. Gestoten knie en ijs erop. MOEST op FB.
Olijf's volgende post: "Oh, wouldn't the world seem dull and flat with nothing whatever to grumble at?"~W.S. Gilbert
Tot hiertoe nog geen likes :)

Ben dankbaar voor Tinternet waar je quotes kan vinden over zowat alles.
Ik ga blijven posten. Alle andere vrienden zullen het wellicht niet snappen, maar ik hoop dat zeurder van dienst op een goeie dag de hint begrijpt.

Het is dit of op een dag écht eens moeten zeggen dat dat negativisme niet alleen nergens toe leidt... maar ook nog es érg onaantrekkelijk is.

Zo. Voor vandaag heb ik m'n zaag gespannen.
Al twee dagen zonder suiker overigens... Hoofdpijntje zal wel toeval zijn. Of ... zou ik daar es wat over op FB gooien? Now there's an idea..... :)

Oeh! Nee! Ik heb een beter idee!
Wil u weten waar Olijf vanochtend blij van werd?
Scroll down.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Toe... Asjeblief. Scroll down. :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zicht op badkamerraam vroeg in de ochtend. Vanop.... *kuch*....jewél..... :)
 Zó moeilijk hoeft het toch niet te zijn...???

4 opmerkingen:

  1. Wat doe jij in godsnaam met een fototoestel op je "jewél"?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha, Rigel!

      Nééééén, ik gebruik m'n jewél NIET met het fotoapparasie in de aanslag. Wél merkte ik m'n mooi uitzicht op, "deed" eerst wat moest gedaan worden, haalde nadien het apparasie uit m'n handtas, klapte het deksel van m'n jewél toe en probeerde handvast een flashloos kiekje te nemen :)

      (eigenlijk had ik die vraag voelen aankomen....en had al binnenpretjes op voorhand :))

      Verwijderen
  2. Ik kan de conversatie/consternatie m.b.t. het/de jewèl nie volgen.
    Maar ik had het gister omgekeerd. Zit ik aan het ontbijt. Trek het gordijn open. Zegt mijn zoontje: 'Huh, wat is het donker!' Ik: 'Ja, nu je 't zegt... wat is het donker.' Had ik de wekker per ongeluk een uur te vroeg gezet! 'k moet toegeven, het was, ondanks het donker, een errug relaxte ochtend.
    Enne, 'to worry about what may never happen' is ook een way of life hoor. Een zware, en niet je jouwe (en de mijne ook niet) maar 't is er wel éen.
    (en vanmorgen maakte ik het nog gekker....de wekker ging om 5.50 u.....!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto is gemaakt van op "de pot" :-)

      Bij zó'n relaxte ochtend zou ik al snel terug in slaap vallen vrees ik...

      Verwijderen