vrijdag 3 februari 2012

Gevonden!

Lehti gaf het al eerder toe. Mij interesseert het af en toe ook. Hoe "men" hier terecht komt.
Dat kan je zien, ja.

en dat doet lachen.
een greepje van de recentste zoektermen.

  • 't stout kieken..... ik zoek uit hoe je daarmee bij mij terecht komt... en ontdek dat één van m'n veel gebruikte werkwoorden "kieken" is. Daar is nix stouts aan, maar de zoekterm brengt u (onder andere) bij mij. Nou ja... grote ontgoocheling voor de zoeker naar een stout kieken, neem ik aan :)
  • ecologische voetafdruk van een marokkaan.... ik had het ooit over tomaten buiten seizoen en de ecologische voetafdruk daarvan. Maar die van een Marokkaan...???? Ik stel me daar geen vragen over :)
  • testosteron olijven... tja... no comment :)
het maakt bijzonder weinig uit, al dat gegoogle. In het beste geval is het op een rare manier "interessant".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten