vrijdag 9 september 2011

Nice one :)

Alweer door stom toeval
stootte ik gisteravond op een nieuwe blog.

Nix zinnigs gepland en ALS er al iets zinnigs te plannen viel, dan bleef ik lekker zitten wachten tot dat gevoel over ging :)
Online zat ik alweer... of dat nu een te verdedigen houding is of niet. Daar zat ik dan. Online dus.

Een linkje hier, een suggestie daar.. nog maar eens een linkje en "OOps"... voor ik het wist zat ik breedmonds te glimlachen. Van oor tot oor. Van links naar rechts (of omgekeerd.... richtingen zijn hier puur illustratief bedoeld).

Fred en Fred.
Geen idee wie de heren zijn.
Olijf gaat er voor het gemak van uit dat het HEREN zijn, deels omdat ze het zelf zeggen in hun intro, deels omdat Fred algemeen als mannelijk wordt aanvaard.
But never assume...
Voorlopig doe ik dat heel theoretisch wèl :)
Maar verder ken ik ze niet, laat dat duidelijk wezen.

Voor de anglofielen onder u, de taalspelers èn de liefhebbers van Engelse humor.... ik kan niet anders dan u aanraden om de blog te checken.
NIET geschikt echter voor puriteinen. U bent gewaarschuwd :)

2 opmerkingen:

  1. Thanks! Altijd fijn om te lezen, zeker als het woord "taalspelers" gebruikt wordt: nice one :)

    Ik help je alvast uit dat dilemma: Fred en Fred zijn twee heren. Al is het misschien een fijne opgave om eens in de pen te kruipen als vrouw. Wordt misschien wel vervolgd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben ik dan zéééér nieuwsgierig naar, beste Fred :)

    BeantwoordenVerwijderen