maandag 8 augustus 2011

Maandag 8 augustus 2011: laatste "vakantie"dag

Een volle maand heb ik niet gewerkt.
Niet officieel, that is.

Thuis, "ginderachter", hielden voldoende klusjes en administratieve noodwendigheden me bezig waardoor niemand me dit jaar kan beschuldigen van overdreven zonneklopperij.
Een "geluk" dat Olijf weinig zon nodig heeft om er toch een gezond kleurtje op na te houden :)

Thuis, hierzo in België, diende de laatste vakantieweek voor DE keuken. LA cucina.
Eindelijk, na 10 jaar praten, denken, plannen en héééééél vééééél twijfelen.

Ze is nog niet helemaal af, de keuken. Slechts een pààr tussentijdse foto's werden gemaakt (alsof ik daarmee bewijzen wil dat ik het te druk had om zelfs m'n ouwe trouwe fotoapparasie ter hand te nemen... en eigenlijk wàs dat ook wel zo).

Alles komt ten gepaste tijde op de blog.

Op deze laatste vakantiedag - een grijze regenachtige potverdorie - laat ik m'n gedachten nog even afdwalen naar "beter" oorden.... vooral wanneer onze weervrouw staat te pronken voor een satelietfoto waaruit blijkt... nou ja... kijkt u zelf maar.
Foto geplukt van het internet en helaas niet half zo dramatisch duidelijk als Sabine's achtergrond op het laatavondweerbericht.

Ik zet de foto op FB, met de melding "Effe kijken....Waar zou JIJ het liefst zitten nu? 3 keer raden...:)"
Olijf weet waar ze zou willen zitten.
Maar we zitten hier.
Met een halfafgewerkte keuken.
Dus we blijven even hier.
...
tot "we" weer weg kunnen :)


(met excuses voor het Koninklijk Meervoud :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten