zaterdag 13 augustus 2011

Godgeklaagd

"het zal wel over zijn" dacht ik enkele dagen geleden... die miserie met reacties op eigen blog plaatsen en wachtwoord onthouden.
Ik heb een blote hekel aan het continu moeten intukken van paswoorden als ik op een pc werk die door mij en ènkel mezelf gebruikt wordt.
Dus vinkte ik remember me nog eens aan.

Mis poes!

Als Blogger me moet onthouden (of zoals ze zelf zeggen "vergeet me niet"), dan kan ik reacties niet beantwoorden. Schrijf dàt mooi op je buik, Olijf....

Dus halen we de remember me na (nòg maar eens wat) zoekwerk er weer af.

Dit zou één van de voordelen van singledom moeten zijn: lekker veel wachtwoorden domweg opslaan omdat er toch geen kat, hond of haan rondloopt die je accounts wil bespieden.
En dàt neemt Blogger van me weg.... omdat het ene niet compatibel is met het andere....
Waar ken ik dat nòg van????

"Fuck me" zou Gordon Ramsay zeggen...
Nou ja... Fuck me dan maar.
Of Blogger.

I consider myself fucked.
Te expliciet om Godgeklaagd te zijn, zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten