maandag 4 februari 2013

BROOD

Ach wat...
wie maak ik wat wijs?

10 dagen zwijgen?
met dagelijks toegang tot Tinternet?

Als ik het niet heb - Tinternet - en andere dingen/mensen/activiteiten me kunnen boeien... dan hoef ik het niet.

Maar thuis zijn,
(zo goed als) niemand zien, praten of horen op enkele uurtjes na - gestolen momenten ...-
het nergens over hebben irl
EN niets lossen op Tinternet?

Ik kan het niet.
En hoewel ik vandaag niets "los" over wat me bezighoudt
post ik hier
wat ik daar niet zet.
BROOD. 16 stuks.
Therapie.
En nood om aan mezelf te bewijzen dat ik nog bèn.
Ik bak dus ik bèn.

Goedzo...

volkoren spelt + pompoen + zonnebloempitten.
Hopelijk gezond genoeg



5 opmerkingen:

  1. ik herstel ook - 1 week na de eerste poging - het doorloopsysteem van m'n lastig inbouwtoilet.

    Ik herstel, dus ik ben.

    way to go.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olijf,
    alias de koekenbakker
    alias de toilettenreparateur
    alias de woordkunstenares
    alias de zwoele salsadanseres
    wat een veelzijdige dame is u toch

    Maar ook: wat een ijver en huisvlijt,
    Ik krijg spontaan een minderwaardigheidcomplex
    (ik hing met chips en bier voor de buis)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... om te compenseren voor het driedagendurend weekend waarin ik voornamelijk niets deed. Behalve voor een scherm zitten. Eentje met toetsenbord. En daarna eentje zonder.
      Maak je geen illusies, Lehti. Olijf post alleen dingen waarmee ze mooier lijkt dan ze is.
      En Ik ook.

      xxx

      Verwijderen
  3. Dat meen je niet! 16 broden gebakken op 1 avond? Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 16 broodJES, Nadia :)
    Zoals in "pistoleekes"
    vond ik handiger om in de vlucht mee te nemen voor de lunch. En ook voor invriezen beter want sneetjes drogen toch maar uit hoor in het diepvriesvak :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen