donderdag 21 oktober 2010

Slapjes

Het is al lang geleden dat ik me fysiek niet geweldig voelde.
Fysiek.
Blijkbaar is de tijd nog eens aangebroken.
Het uit zich in lichamelijke ongemakken maar tóch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het "uit het hoofd" komt.

Hoe dan ook, Olijf is klaar voor een doktersvisite.
Dat moet, omdat twee dagen thuis zonder briefje niet kan.
Dus doen we dat maar.

Teveel kloppen het laatste jaar, daar steek ik het voorlopig even op, want écht ziek ziek ben ik al jaren niet meer geweest en al zéker niet aan de vooravond van één van de belangrijkste commerciële dagen op het werk. Zoiets is eenvoudigweg m'n stijl niet... wegvallen wanneer het telt.

Vandaag zullen m'n collega's het nog even zonder mij moeten stellen. Morgen hopelijk weer beter.
Wish me luck....

1 opmerking:

  1. Ik verschiet er niet van dat je nu je klopje krijgt. Neem nu maar rust en tijd voor jezelf. De meeste lichamelijke ongemakken beginnen in het hoofd. Sterkte en een knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen