woensdag 13 oktober 2010

Do onto others...

as you would have them do onto you.

M'n excuses: ik blijf het mooier vinden in een andere taal.
Zeg nu zelf:
"Behandel anderen zoals je zelf wil behandeld worden"... het KLINKT niet zo mooi.

Het is een gedachte die soms langs komt spoken.
Wanneer ik iets doe of zeg waarvan ik later spijt heb.
Wanneer anderen iets doen wat voor mij niet lekker aanvoelt.

Het is zo'n dooddoener.... handel met respect... en als respect moeilijk lijkt, doe het dan tenminste eerlijk.

Neen, er is me niets specifieks overkomen. Verdere uitleg is dus onbestaande.
Gewoon... Wees lief voor elkaar. Je wil toch ook dat anderen lief zijn voor jou?

En Olijf, wees maar zeker, zondigt zélf vaak en klopt zich voor het hoofd... iedere keer te laat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten