maandag 6 september 2010

London... it's time

Olijf heeft een weekend in Londen doorgebracht.
Met vriendin N.

Tijd, na een dagje thuis, voor wat blogwerk.

Het fotoapparasie was mee (of wat dacht u???).
'kOnthield me zoveel mogelijk van het bekende-plaatsen-kieken, met een uitzondering hier en daar.
Het was nix bewusts. Eerder een gevoel van "miljoenen mensen hebben het me voorgedaan en minstens de helft daarvan heeft hoogstwaarschijnlijk betere souvenierfoto's gemaakt dan Olijf. Wat sta ik hier nog te documenteren?"

Verwacht u bijgevolg niet aan grote achter- of zelfs voorgronden van bekende plaatsen. Een Big Ben of een Buckingham Palace wil ik er nog tussen gooien, maar verder hou ik het daar ongeveer bij.

M'n tweedaagse was vooral gevuld met onnozele details vastleggen, mensen kijken en stil genieten aan N's zijde.

Voel deze keer ook niet zoveel voor chronologie. Het zal komen zoals het komt.
Desnoods achterstevoren binnenstebuiten en ondersteboven.

Enjoy the ride :)

Om lekker tegendraads te doen: ziehier het toonbeeld van Engelsheid :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten