donderdag 23 september 2010

Bubbelbad

Thuis komen, een paar mensen groeten, boke eten en bubbelbad in.

Olijf is geen bubbelbadmens. Douche wint het keer op keer.
Maar soms, hééél soms, lijkt zo'n half uurtje nixen in overdreven veel water met onwezenlijk veel bubbels wel eens leuk.

En dan gaat Olijf overboard.
Water veel te warm. Bubbels als in een oude film uit de vijftiger jaren (kunstig gemaakt zodat nix méér dan een blote schouder te zien was op het zwart-wit scherm).
En gewoon nix doen.
Liggen en als het even kan, nergens aan denken.
Weken.

Het is herfst.
Het viel me pas gisteren te binnen, twee dagen te laat.
"Kijk" ik minder om me heen?
Of is simpelweg leven van dag tot dag intussen zo gewoon geworden dat het me nog bijzonder weinig kan schelen?

Geen idee.
Vandaag waren het bubbels. Geen foto die kan weergeven hoe ik stomweg over-dreef :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten