donderdag 9 september 2010

Nog wat Metro-nieuws

De middagpauze voltrok zich met een Metro in de hand, een kop koffie naast me en een stoeltje in de waterzon. (Olijf óp het stoeltje, uiteraard :))
Bladeren, snuisteren.

Fait-divers: Lindsay Lohan.
Behalve het feit dat de naam me niet onbekend in de oren klinkt, wist ik met moeite van welk geslacht Lindsay hoorde te zijn.... Tegenwoordie wéét je het niet meteen aan de naam...
Een vrouw, zo bleek uit de foto, en nog een schoontje ook.

Lindsay Lohan, bekend personage op één of andere scène, heeft zich schuldig gemaakt aan misbruik van diverse middelen.... en diende daarvoor enkele dagen/weken/maanden (who cares?) te brommen.

Bon. Dat ze dan maar bromt, denk ik.
Dat op zich is (zucht, alwéér) wat mij betreft non-nieuws.
Tot ik het volgende lees.
Verschillende persagentschappen/TV-stations hebben zich gestort in een schandelijke opbod-race om Lindsay's verhaal te mogen coveren.
De jonge deerne schijnt zich nu te beraden over een aanbod ter waarde van een slordig miljoen dollar om haar "inside story" te vertellen.

ZUCHT!

Olijf wordt een oude zeur...
Als ik het goed begrijp.....
  • gelden voor the Absolutely Fabulous wél dezelfde wetten als voor gewone stervelingen.... goed zo....
  • zit het enige verschil tussen een inside story van een normale ex-drugverslaafde en die van een celebrity met dezelfde verslaving hem in de vergoeding.
  • Sterk.... sterk..... zij die het ongetwijfeld financieel minder nodig hebben, worden na uitzitten van de straf, stinkend rijk voor hun verhaal (waar of niet waar.... aan ons kijkers om het te beoordelen).
 Da's 1 miljoen dollar voor een beetje verhaal.
En dan nog es ? voor het schrijven van de mémoires of een column?

Ergo, beste addicts.
Zorg dat u eerst een BA wordt.
Verslaaf u pas daarna, pieker niet over uw toekomstig strafblad maar tel uit hoeveel het u kan opbrengen.
Sit back and smile...

Niet dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten