donderdag 14 januari 2010

Val omver!

De meest onverwachte dingen zijn de leukste.
Life is what happens to you when you're busy making other plans ... (noot van Olijf... or none at all...)

Enkele uurtje geleden schreef ik nog dat ik het spijtig vond geen single ladies te kunnen/durven benaderen voor een dansavondje links of rechts.
...
Vanavond trof ik niet alleen een voortreffelijk danser - hetgeen altijd een erg leuke ervaring is - het toeval wil dat een leuke juffrouw na de les met mij een praatje sloeg.
Met "leuke juffrouw" bedoel ik niets meer en niets minder dan precies dàt.
Olijf is tot nader order en waarschijnlijk tot het einde van haar dagen verry much hetero, maar dat neemt niet weg dat je een leuke madam kan herkennen wanneer die zich presenteert.

We praatten wat over de salsa, over Rueda ("moet je doen", zegt ze vol enthousiasme... en toeval wil óók dat ik me enkele dagen geleden bezon over die vraag vermits het m'n voornemen was geweest om begin dit jaar Rueda aan te vatten), over danspartners enzovoort enzoverder.

Het ene stukje info leidt tot het andere, waardoor we beiden ontdekken dat de andere óók single door het leven gaat en óók al lang wenste een vrouwelijke bondgenoot te vinden in de dansles om ongedwongen af te kunnen spreken voor een dansavondje hier of daar...

De juffrouw is van het aangename gesprekstype, intelligent, welopgevoed en enthousiast...
Wat kan een Olijf als ik nog meer wensen in het partner-in-crime-departement?

Toeval, puur toeval.
Van het leuke soort.

Zo zie ik maar weer... 't zijn vaak de dingen waar je met de meeste tegenzin aan (her)begint, die het aangenaamst kunnen uitdraaien.

... hoewel... maak van die laatste stelling maar geen veralgemening :)



Eeeeeeeeeeeeven geen mannen waar ik me zorgen om wil/moet/zal maken. Dansen zonder complicaties.... zaaaaaaaaaaaaaaalig!

Ladidadidaaaaaaaaaaaa.... ik heb een dansmeiske gevonden :):):)

1 opmerking: