dinsdag 12 januari 2010

ff flsfrn

Droom.
U weet al dat ik zelden een droom herinner.

Vannacht bevond ik me in de buurt van de Antwerpse Unief. Pittig detail, net dié unief die ik niet frequenteerde.
Ik ken de buurt dus niet, maar dààr was ik.

Er was één of ander feestje gaande, iets braderij-achtigs.
Olijf was daar in gezelschap. Welk soort... onbekend, maar ik voelde me er goed bij.
Braderij-gewijs rondwandelend, valt m'n oog op een Roze voordeur, uitbundig versierd met een bloemenboog.
In grote (nogmaals) roze letters lees ik boven de deur "La Fie En Rose"...

Verder herinner ik me dat ik die ontdekking tegelijk leuk en lastig vond. In de droom "denk" ik nog "Hee, wat komt Fielosophie hier in m'n droom doen en wat heeft dat met m'n vrienden en het RUCA te maken?"... en dan plots het gevoel van ongemak omdat ik (om mij verder duistere redenen) liever niet wil dat men zou merken dat La Fie me iets zegt.

Bizar...
Droom gedaan.

Man man man... dat gaat mij te ver :)
Roze alom (niet echt m'n favoriete kleur) en dan nog eens dromen over een fellow-blogster die ik geeneens persoonlijk kén...

Wat zullen we hiervan maken?
New beginnings?
Roze vooruitzichten?
Ik hoop het van harte!
(foto: internetpluk)

4 opmerkingen:

  1. Haha :) Ik denk dat het universum iets wil duidelijk maken! Of we hebben unfinished business uit een vorig leven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan daar alleen uit opmaken dat je eens onbekend terrein moet gaan verkennen....misschien eens mee naar een blogmeeting :) Ik heb La Fille al gezien op de barbecue van BGGD ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Nadia. Geen idee waar of hoe je zo'n blogmeeting opzoekt. Mss kan jij me daarbij helpen?

    Ik interpreteer de droom heel algemeen (voor zover dat zin heeft). Inderdaad iets met nieuwe horizonten verkennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek eh, Fielo-tje, dat je zomaar in m'n droom opduikt.... allez... een hypothetische voordeur van je dan toch.
    Moet dat ding van vorige levens eens nader onderzoeken mss :)

    BeantwoordenVerwijderen