vrijdag 1 januari 2010

Nóg maar eens een jaar

Doorzetten
Volhouden
Beste wensen voor 2010

Veel liefde, warmte en geluk.


Dank u mensen, heel erg bedankt

The truth is...........

Olijf zit erdoor, helemaal erdoor.
2009: Alleen ingegaan
2010: Alleen ingegaan

en telkens waren ieders wensen "best".
Het gaat veranderen, je zal wel zien.
Je zal iemand ontmoeten die je gelukkig maakt.

ik wil alleen maar schrééuwen
IK HAD IEMAND DIE ME GELUKKIG MAAKTE!!!!!!!!!!!!!!!
IK HAD M'N ZIELSMAATJE GEVONDEN.
EN IK WIL DAT TERUG GVD!!!!!

maar dat mag je niet zeggen. Dan ben je wanhopig. Dan ben je onrealistisch.
Dan weet je dat iedereen je naar de dokter wil sturen en vol wil proppen met pillen die je "terug bij de zaak" brengen.

Dus je zwijgt en houdt het in.
En je hoopt dat je vandaag niet instort.
Of misschien juist wél.
Dat alles eindigt in stilte. Eeuwige rust.
Géén 2010, 2011, 2012,....

Gewoon stille rust.

Ik kàn niet danken vandaag. Wíl het zelfs niet proberen.
Dood en leeg, meer heb ik niet.
En da's GEEN goed nieuw jaar.

2 opmerkingen:

  1. Je weet aan het prille begin van het jaar niet tot wat voor proporties het kan uitgroeien. Geef het een kans. Een klein positief lichtje maakt de wereld een betere plaats. Ook al is het soms allemaal kut.

    Je bent sterk Olijf. Ik wens je voor 2010 een lichtje en een glimlach!

    BeantwoordenVerwijderen