zondag 17 januari 2010

Plannen

om te gaan snowboarden binnenkort. Een hele week lang.

Zo lang op de sneeuw... 't is lang geleden. De voorbije jaren beperkte ik me tot een dag of 3-4 of helemaal niets.... in the name of love.

Dit is nu iets waarover ik niet wil klagen. Mij werd nooit gevraagd om niet te gaan. Olijf was gewoon liever bij haar maatje dan dat ze voor een week alleen verdween.
Ach ja... keuzes.

Nu zijn de keuzes weer eenvoudig. Gaan of niet gaan. Doorwerken of vakantie nemen. Geld sparen of het uitgeven.
Met niemand overleggen, aan niemand een tweede mening vragen.
Gewoon vertrekken of niet.

Olijf zal de eerste dag op de sneeuw doorbrengen op de exacte datum dat ze 3 jaar geleden voor het eerst oogcontact had met de man van wie ze later dacht "dit issem".

't Is symbolisch misschien.
Ik hoop dat ik die dag geen momént aan hem zal denken... ahum... de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)




(maart 2007, Val Thorens. Goede week snobo. Toen nog met talloze miss-you-smsjes. Dit jaar vastberaden om ook een goeie week te hebben, weliswaar met geen kat die wakker ligt van m'n whereabouts. Things change. They HAVE to change)

1 opmerking:

  1. Ons wel op de hoogte houden van je whereabouts he! Heel veel ski-plezier meisje. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen