vrijdag 13 februari 2009

Valentijn

Vandaag "schijt" de radio het ene romantische nummer na het andere.
De radio staat aan in de werkruimte, ik heb geen andere keuze dan het te horen.
Ik troost me met de gedachte dat morgen D-day is... daarna zullen ze "ons" wel gerust laten zeker?

Intussen heb ik de bizarre eigenschap opgepikt om carnaval-prullaria aan te kopen. Ik weet wel bijna zeker dat ik er niets mee zal doen, ... ik interpreteer het als een afleidingsmanoevre voor de Valentijn-gekte.
Vervang de ene "folie" door de andere en hou jezelf even voor de "gek"... noem het therapie :)

Vandaag, als extra shock-therapie, trok ik een rood bloesje aan...

Morgen, wie weet, ga ik werken met een knaloranje pruik. Wat bereik ik daarmee?
  • Lekker de draak steken met de veertiende: "alla faccia di San Valentino" (vertaling op aanvraag :))
  • Als Carnaval écht nix wordt, heb ik de pruik tenminste gebruikt. OF ik breng de ene of de andere op ideeën om samen met mij de straten van ??? onveilig te maken.
  • en tenslotte: Met het oranje onding zal ik alvast opgemerkt worden!... alaaf ;)
en als er toch mensen zijn die elkaar een kadootje willen doen morgen...
Kijk es hoe eenvoudig het kan zijn? Wat mij betreft stukkkkkken leuker dan dure hebbedingetjes of nietszeggende gadgets die na enkele maanden toch maar in de kringloopwinkel belanden...

http://www.youtube.com/watch?v=12_nJamoyTk

tip: ik verwacht er deze week minstens 5 in mijn postbus ;)

1 opmerking:

  1. Ik word lichtjes ambetant van dat krakend papier bij het bekijken van die video, maar vind het wel fascinerend! Wat een leuk idee zeg!
    Ik heb niks tegen Valentijn. :-)
    liefs, ils

    BeantwoordenVerwijderen