donderdag 5 februari 2009

moving on

vandaag zag ik, zonder het echt te willen, nog even een stukje verleden aan me voorbij flitsen.
Een aantal "oude bekenden" zal ik ze maar noemen, die op FB afspraken voor het wekelijkse drinkje... Allemaal enthousiast, allemaal klaar om eraan te beginnen.
En weer dacht ik: ik kan daar niet meer bij zijn.

Om m'n gedachten te verzetten, ging ik als een bezetene Tetrissen... was al lang geleden.
Ik ben een echt slechte Tetrisser. Ik scoor heel slecht.
Hoog scoren was echter niet het doel van het spel, m'n gedachten om de tuin leiden wèl... en dat lukte na een tijdje dus.

Morgen avond, als het me lukt en/of als ik durf, ga ik naar nòg maar eens een proefles salsa - alleen òf met een chinese vrijwilliger. 'k Heb al een slachtoffer gezocht, maar het antwoord blijft uit... Mannen worden toch zo nerveus als je het hebt over dansen en heupjeswiegen :)

Zondag staat me zo te zien een lekker etentje te wachten. Ik kijk ernaar uit... nu wordt de kok van dienst zenuwachtig :) :) :)

en ondertussen vingertjes kruisen, want het dierbare laptopje moet weer even "binnen". Hij (zij?) deed weer wat raar vandaag...

2 opmerkingen:

  1. Mannen worden nerveus als je het hebt over dansen??? Euh???!!! Ik toch niet!!! Dat zal dan toch wel aan jou liggen :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tzal dan wel zijn omdat ik zo'n geweldig goede danser ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen