donderdag 26 mei 2011

"Kenkels"

schrijft het Nieuwsblad...
Dat Olijf's aards bestaan veelvuldig doorweven is met nietsnuttige wetenswaardigheden, is u waarschijnlijk niet nieuw.
Net zoals u weet dat een "nieuw" woord me bijna per definitie intrigeert...
Vandaag was het de beurt aan de kenkels.
De enkel die, gezien z'n omvang, de bijna naadloze verbinding vormt tussen kuit en voet.
Ach ja, sommige vrouwen schijnen daar "last" van te hebben... tot het punt van het ontwikkelen van schrikbeelden, het zoeken van psychologische bijstand en het laten uitvoeren van enkelliposuctie....
We moeten toch àltijd wat hebben, wij vrouwen... niet?
Wanneer ik voorbij ga aan de omvang van m'n derrière, m'n Romeins geïnspireerd reukorgaan, het hangen van het buikje en het steeds dieper worden van m'n rimpels... denk ik dat ik me maar eens zorgen zal gaan maken om de duidelijke imperfectie van m'n wenkbrauwen. Die mogen best wat werk krijgen, vind ik.
Ergens las ik ooit dat daar permanente tatoeages voor bestaan. De meer kapitaalkrachtigen zullen wellicht hun toevlucht zoeken tot de wenkbrauwimplantaten of iets dergelijks...
Mja... zeuren kunnen we altijd.
En perfectie zal sowieso altijd bij ànderen bestaan en niet bij ons.
Het werk aan Olijf is samenvatbaar tot het volgende, indien nodig...
- liposuctie van buik en billen en - waarom ook niet? we zijn nu tòch bezig - de ouder wordende bovenarm
- ... gevolgd door verwijdering van overtollig vel
- egalisering van de huidskleur
- botox voor de rimpels
- ooglidcorrectie
- eventueel een (milde?) facelift
- neuscorrectie
- laserontharing (en verzint u daar maar zélf bij hoe, waarom en waar :))
- wenkbrauwtatoo
- desgewenst een borst"verbetering"
voorlopig hou ik het daar bij ... in gedachten.
Moet ik me nu gaan afvragen hoe het komt dat ik nog steeds met mezelf kan leven ondanks zoveel gebreken???
Tot op heden beperkte ik me tot een kleurcorrectie van de grijze weerborstel rechtsvoor. Een "ingreep" van 10 minuten en 5,89 € om de twee à drie maanden in het "kabinet" van m'n eigen badkamer.
...
Olijf moet wel gék wezen met zo weinig onderhoud :)
Is dit het begin van een zeer langdurige relatie met m'n zieleknijper?
We zien wel. Voorlopig hou ik het nog wel even vol :)
Kenkels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten