donderdag 3 februari 2011

45


11+31+3 = 45
dagen sinds 21 december

25 + 20 = 45
dagen tot 21 maart

stom toevallig schoot me vandaag, op weg naar huis, te binnen "hoe ver zitten we nog verwijderd van de lente?"
Het was het vogeltje geweest, ergens hoog in de boom aan m'n werkgebouw, dat létterlijk uit volle borst was losgebarsten in de late namiddag. Het beest had zich laten vangen aan de lauwwarme zonnestralen van vandaag, vermoed ik.
Hij zong zó luid en zó heftig dat ik me ging afvragen "waar zitten we ergens op de weerkundige kalender?"

en zie.... we zitten precies in het midden vandaag. Wat een toeval.

Het is al licht wanneer ik naar het werk rijd EN nog steeds min of meer licht wanneer ik terug naar huis keer.

Dus ja... het gevoel begint te komen: den uitkoom :)
En dat voelen, er tenminste efkes aan denken, zelfs m'n stomme rekensom van hierboven... da's zonder meer goed.
Oef.

Tenminste op dit moment is m'n glas halfvol.
En dat vieren we?
Met een?
Widget :)
Een kalenderwidget en een countdownwidget.
Ja, Ilske.... widgets heten die dingetjes hier in de rechterbalk (kon het niet helpen... dacht meteen aan jou)
:)

Wie telt mee?

45 tot toen en 45 tot dàn.
en dàt - val omver - in het jaar dat Olijf 4? wordt???

Och jaaaa.... ook preciés vandaag met een nieuwe cursus begonnen. Toch maar even neerschrijven voor de persoonlijke annalen. Wat het is, komt er vandaag nog niet op. Later allicht wel eens,... wanneer het hart er zó vol van is dat de mond wel moet overlopen ...:)

1 opmerking:

  1. Ik tel mee. Ik vroeg me al af wanneer er een teller zou verschijnen, eerlijk gezegd, maar had hem een paar weken later verwacht.
    love you, xxx

    BeantwoordenVerwijderen