zaterdag 19 juni 2010

Well slap me ass and call me Sally!

Het kan verkeren.
HET, niet Olijf :)

Laat me nu eerder vandaag onnozele trouwkleedfoto's op de blog gooien.
Laat me nu voor één van de weinige keren aan het ontvangstloket staan om iets ... wel ja... te ontvangen dus.
En laat me nu ook de zak MIX doorsnuisteren om te zien wat ik moet noteren (Kringwinkeltaal.... dit wordt te technisch).
Laat het toeval nu zijn dat er alwéér een hoepel te voorschijn komt.
Mét jurk
Mét strass, kroontje en de hele santeboetiek.

En laat dat nu alwéér mijn maat zijn (misschien heb ik een veelvoorkomende maatje... zover had ik nog niet gedacht).
Wat doe je dan tijdens je kwartiertje pauze?
Erin kruipen natuurlijk :-D
En alweer foto's nemen.

Het universum wil me iets vertellen, dit kan niet anders.
Misschien gewoon "kind, trek die kleren nù aan want anders ga je nooit een trouwjurk van dichtbij zien"... de kans is reëel.
Ik maal er even niet om. 'k Lach mezelf een breuk... en de medewerkers ook hoor.
(Dank u zonneke, omdat je er even wou doorkomen op deze herfstachtige dag )

Persoonlijk.... persóónlijk... vind ik de zilver baskets bééldig staan bij het strasswerk!
:):):):):):):):)

1 opmerking: