woensdag 23 juni 2010

gewaarwordingen

Gisteravond moest de vuilzak buiten, niets speciaals.
En toch.... leuk.
Buiten kleurde de hemel pastelblauw en roze. M'n blote voeten (Olijf is een blotevoetenmadam) voelde ik de warmte van de dag nog op de voetpadtegels.
Nice :)


Minder nice: een vlieg in de kamer.
Eentje maar.
Zodra het licht genoeg werd (of ik wakker genoeg om ze gewaar te worden) zoemde het beest om m'n hoofd, landde ze voortdurend op m'n onbedekte armen.
Waarom? Geen idee. Dit was de eerste keer dat een vlieg zo vastberaden enkel op m'n armen wilde landen.
NIET weg te krijgen dat dier!
En Olijf was nog te traag om haar met een welgemikte slag naar de andere wereld te helpen.

Al wat ik kon doen, was denken aan een quote die ik ooit tegenkwam.
"If you think you're too small to make a difference, try falling asleep with a mosquito in the room"

Soooooo true :)
Het was wel geen mug en ik prijs me gelukkig dàt het een vlieg was omdat ik muggen pas merk wanneer ze me "gehad" hebben (en hun bezoek minstens een week lang merkbaar blijft)... maar de vlieg had me een uur lang vóór het aflopen van de wekker beziggehouden. The bitch :):):):)

En daarmee was een nieuwe dag gestart: vandaag.
Ik zal hem maar grijpen. (Misschien grijp ik de vlieg later vandaag óók nog  *griezelige lach*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten