dinsdag 22 juni 2010

Maandag 21 juni 2010

De zomer begon.
Met een druilerige regen, de hele voormiddag lang.
"Waar blijven ze met dat beloofde mooie weer?", vroeg ik me nog af.

ay ay ay, de ongelovigen.... tegen de middag aan kwam ze er door, de zon.
Zon buiten, Olijf buiten, dat spreekt voor zich.
Gewoon stil genieten met een boek links en een drankje rechts.

en dan een klavertje zien, rechts van me...
de resten van de voormiddag lagen er nog op.

Twee uurtjes later zag ik nog alleen het klavertje. De resten? Verdwenen. Als sneeuw voor de zon :)

De vijgenboom, zag ik, begint kleine vijgjes te spruiten. Die moeten nog op de foto.
En de tomatenplantjes kregen allemaal een stok van me.
Als de zomer wil blijven zomeren, staan me lekkere snoepjes te wachten.
Nu.... gewoon geduld oefenen.

Oooooohhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten