donderdag 26 januari 2012

uit de radio: Follow Me

Vorige week, eens we - zowat halfweg de vakantieweek - ontdekten dat er zowaar een ràdio stond in ons overigens comfortabele appartement, ging hij ààN. De radio.

Na twee avonden leek iemand uit ons gezelschap door te hebben dat de plaatselijke Oostenrijkers zich graag bedienden van een geluidsbandje, een muziekloop als het ware. Nu ja... bij Olijf duurde het drie avonden vooraleer het goed en wel opviel.

En toch. Af en toe weerklonk een nummer dat ik me niet van de avond voordien herinnerde.
Zoals dit.
Eentje dat me (ook) destijds altijd vrolijk maakte, al kan ik me niet precies herinneren waaróm dat zo was. Het lag gewoon lekker in m'n barbaars oor, denk ik.

Vanavond zocht ik verwoed naar enkele muzieknoten uit het nummer, simpelweg omdat ik me noch titel, noch zanger/band voor de geest kon halen.
Uùùùùùrenlang kwam er niets. Helemaal niets. Tenzij foute woorden of foute noten. Dus gaf ik me over aan enkele uren Fry and Laurie. Online archiefmateriaal.

En ziedaar.... plots, vlak voor het slapengaan, schoten een paar woorden te binnen. Die woorden gingen in YouTube et voilà... hier is het.

Nix voor de die hard muziekliefhebber. Maar mij maakte het weer even vrolijk.


Follow me, ev'rything is aawriiiiight :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten