zondag 22 november 2009

Achterstand

Ik sta achter. Het zal het najaar wel zijn...

Concerten, verjaardagen en toekomstig familiebezoek uit Italië houden me bezig.

Afgelopen week was werken werken werken.
Volgende week neem ik enkele dagen vakantie (voor de familie) maar met een zelf aangepraat schuldgevoel heb ik er eerder een deal van gemaakt.
Om woensdag en vrijdag thuis te kunnen blijven, ga ik op m'n vrije dagen wél werken...
Dat betekent vandaag één dagje thuis (zondag werkt niemand, ook m'n collega's niet) en da's dan grotendeels gewijd aan het toonbaar maken van m'n "kot" (want zo zal m'n lieve maar bejaarde en "dus" onbegrijpende tante het aanzien) en het alvast klaarmaken van een typisch belgische plà... stoofvlees :)

Vorige week kwam ik te weten dat ik m'n papa nog een tijdje bij leven en welzijn mag behouden, zag ik een uitmuntend Orishas-concert, ving ik de afwezigheid van zieke collega's op en dook ik in de Kerststock om de winkels aan te vullen.
Salsa leed eronder wegens te moe 's avonds.

Heb ik nog tijd vandaag, dan zet ik hier nog een blogje bij. Zoniet... dan wacht het maar een weekje.

Bij wijze van opfleuring, een fotootje van eerste najaarslichtjes. Kerst of restant van een eerder feestje? Geen idee, maar ik dacht toen "O nee, daar gaan we weer" :)

Brussel, 17 november 2009


Olijf kuist vandaag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten