dinsdag 1 maart 2011

Olijf's maand

Maart. Maand van m'n geboorte.
Da's dus mijn maand... zonder het ego echt te willen strelen :)

1 maart tekent zich met enkele losse dingetjes.

1/ Deugnieterij op het eind van de werkdag.
Wat doet een mens wanneer een "erotisch" lingeriesetje wordt binnengebracht?
Ah...
een mannequin aankleden die de nietsvermoedende en toevallig afwezige mannelijke collega morgenochtend zal begroeten :)


Benieuwd wat het met z'n hormonenspiegel zal doen. Beetje spijt dat ik er morgen niet zal zijn :)

2/ Horen op de TV-reclame dat er nu ook kattenvoer bestaat voor gesteriliseerde poezen... hoe blijven ze't verzinnen?

3/ Alweer enkele dagen rondlopen met een paar persoonlijke diepzinnigheden en me afvragen of ze de blog zullen halen (en vandaag beslissen om er nog eens een nachtje over te slapen)

4/ Een kleine 24 uren verwijderd zijn van de wetenschap dat het derde raam niet vóór de 14de van deze maand zal geplaatst worden. Weten dat daardoor de nieuwe keuken sowieso geen feit zal zijn vóór m'n verjaardag ... en daar m'n neus bij neerleggen.

5/ Tussen einde werkdag en thuiskomst binnenspringen bij de brillenwinkel en een kwartier lang contempleren om alweer een dikke som tegen een nieuwe bril aan te gooien... en het dan niet doen :)

6/ Ergens halfweg de dag bedenken dat ik een dik handvol mensen doodgraag zie. Sommigen verdienen het, over anderen twijfel ik. Maar graag zien blijft me een warm gevoel geven. Swat....

Een dag kan gevuld zijn met kleine onnozelheden en tóch pliezant zijn

Smile :)

1 opmerking:

  1. het is maar wat mensen "erotisch" vinden...
    verder, jaja, maart wordt jouw maand!
    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen