maandag 7 maart 2011

D-day

Maandag Klusdag.
Zometeen gaat Olijf een dagje werken bij zus.
Spijtig dat er weinig tijd zal zijn om van het zonnetje te genieten, maar we moeten erdoor.

Vandaag bereid ik me voor op een belangrijke beslissing. Eén en ander zal afhangen van de omstandigheden maar in m'n hoofd zijn de opties gekend.

Het doorhakken van de knoop maakt me niet vrolijk, maar een mens moet keuzes maken en Olijf heeft haar keuze al veel te lang uitgesteld.
Het is een kwestie van achteruit gaan, stilstaan of vooruit kijken.
Vooruit is de enige goeie weg, altijd.

Morgenvroeg zal ik opstaan met een klaar hoofd, sowieso.
En méér zeg ik er nu niet over, behalve

(ergens gelezen)
Love never hurts, only the lack or loss of it.

daarmee moet u het vandaag maar doen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten