zaterdag 12 maart 2011

stats

Als je 6 dagen geen Farmville speelt, heb je 29 verzoeken om spelletjes.
Dat is veel
en dat is weinig
want Olijf heeft weinig FV-actieve vrienden
en van die "actieve" zijn er maar enkelen gul.
En ook de gullen worden het stilaan beu wanneer ze niets terugkrijgen :)

Bovenstaande is van generlei belang
omdat ik besloot
dat Farmville geen deel meer mag uitmaken van m'n leven.
Ik sloot het af (hoor je I? Ik sloot het af!)

Samen met Farmville sloot ik nóg één en ander af.
Voorlopig, zoals u weet, msn. Hoe dat verder lopen zal, weet ik niet. Hierover waag ik me niet aan zware beloften.
Vooral in het koppeke zijn er enkele knopjes omgedraaid.Een deur of twee werd gesloten. Niet meteen omdat dat leuk was, maar omdat "moeten" soms een deugd is.

Olijf is benieuwd naar de effecten van haar wijzigingen.
Van alles is mogelijk.
We zullen zien. Gewóón ZIEN.
En wàt er ook gebeurt... het zal goed zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten