maandag 10 januari 2011

...zijdank

Neen, niet God... wel ZANGERzijdank.

Het ziet ernaar uit dat één en ander nog in orde gaat komen.
Dat hebben we allemaal te danken aan de zanger en zijn ongetwijfeld jarenlange ervaring met koppige oude knarren.

Olijf had enkele verzuchtingen aan de diaken geformuleerd maar had (gelukkig) de tegenwoordigheid van geest om eerst de mening van de zussen te vragen (zie ASAP).
Enkele uren later vernam ik van jongste zusje, die het contact met de zanger onderhoudt, dat hij het gedaan had gekregen dat bijna alle gevraagde nummers aanvaard werden. Wat niet werd aanvaard, had uiteindelijk te maken met moeilijke ongekende partituren die niet toelieten om alles nog op 1 week tijd in te studeren.

HOE hij dat precies heeft gedaan gekregen, is mij een raadsel, maar wat telt, is DAT hij het heeft gefikst.
LOA at work :)
Olijf blij dat de ongenoegenmail nog niet verstuurd was :)

De zanger "pleegt" af en toe wel een fooitje toe te stoppen voor getoonde goede wil. Vanzelfsprekend dat wij, de opdrachtgevers, die fooi "overnemen"...
Hoewel ik me afvraag wat een succesvol ex-arts met fooien moet,.... laat staan ... eigenlijk.... de culot zou hebben om die te aanvaarden.... tenzij voor het offerblok.

Maar goed, zolang het bij een (hopelijk bescheiden) fooi blijft en zolang de problemen dààrmee van de baan zijn, wil ik in de beurs tasten.

pfff.... en zucht.
de week mag snel voouit gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten