zondag 9 december 2012

Volg de Link


Wat moet ik hier nu mee? Ik volg een link, geplaatst door een vriendin. Ik ken haar muziekvoorkeuren amper en het fotootje bij de link intrigeert me.

Maar wat moet ik hier nu mee, vraag ik mezelf af. Want ik zou naar bed toe gaan. Geen filmpjes bekijken, laat staan ze becommentariëren.
Dus ik weet niet wat ik ermee aan moet. Hoewel er wel een boel door mee heen schiet bij het bekijken van...Pink - Try.





Ik kan het gaan hebben over knap gekleurde kapsels. Of sterk afgetrainde lijven. Interessante danstechnieken, betreurenswaardige relatiefilosofieën en "spijtig dat ze die mooie blauwe stoelen tegen de grond gooien". Even bekruipt me de zin om een boompje op te zetten over de overschatting van Passie met de grote P, van welke aard dan ook. Omdat je kan argumenteren dat van daaruit alles vertrekt. Maar ook dààr alles een jammerlijke eind kent. En dat we dat niet moeten overromantiseren.
Maar al bij al vind ik gewoon dat de juffrouw een beweeglijke madam is. En zonde - nog steeds - dat ze die mooie blauwe stoelen kapot gooiden.

:-)

2 opmerkingen:

  1. Het enige dat ik kan bedenken is vooral "don't TRY this at home".
    Pink is voor mij voor altijd de madam van "Dear Mr. President"
    daar krijgt ik het elke keer opnieuw koud van...
    http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=9eDJ3cuXKV4

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah bon? Was dat dezelfde madam? Dat wist ik weer niet eh.
      Wat veel zegt over m'n "bij zijn" met de "moderne" muziek.
      wacht... ik ga eens proberen blozen uit schaamte....

      * *
      ....
      *bl *
      ...

      nee... lukt niet. Sorry :)

      Verwijderen