zondag 9 december 2012

Oude berichten

Soms zeggen de statistieken
dat iemand is langs geweest en heeft gelezen.
Soms - hoe ouder het bericht, hoe minder de bezoeken - leest iemand eens een oude post.

Of hij/zij die interessant/toepasselijk/leuk/onderhoudend vond, kom ik nooit te weten.

Want - dit constateer ik na jarenlang observeren - men denkt "wellicht" dat reacties op oude posts niet meer gelezen worden. En er dus niet meer toe doen.

Ik vind dat spijtig. Want een blog, met al dat digitaal gedoe, kan wel oud worden maar is geen vergeelde krant die je niet meer bekijkt.
Wat oud nieuws is voor mij, is misschien brandend actueel voor jou. En ik zie dat iemand iets gelezen heeft. Misschien uit interesse of noodzaak.
En als je daar wat op te zeggen hebt, of een vraag had, of gewoon "BOE" wou roepen op een onverwacht moment....
dan zou ik zeggen....

DOEN!

Er zijn 4 jaar en een klèts gepasseerd sinds ik hier begon. Veel is veranderd in tussentijd. Niet veel is hetzelfde gebleven... een beetje zoals dat hoort, neem ik aan.
Maar als je wat te zeggen hebt, al was het maar "Mens wat kon JIJ zeuren vroeger, segh!".... dan lees ik dat graag (of zoveel maak ik mezelf nu wijs) :)

Goed. Het is laat.
En u hebt tot in den treure  aan den lijve gemerkt dat Olijf met niemand irl heeft gepraat vanavond.
Tja. Het zij zo. Dan verschijnt er nog eens wat op de/het blog.

À la bonheur :)

1 opmerking:

  1. En ik wilde nu natuurlijk vragen: 'bellen?' Maar het is alweer maandag. Dus gauw naar nana. Slaap wel.

    BeantwoordenVerwijderen