zaterdag 4 juli 2009

brol van een ander

Olijf kocht gisteren nog maar eens brol van een ander.
Ik noem het lekker retro, maar ik wéét met stellige zekerheid dat anderen dit gewoon tweedehandse boecht vinden.
Ei-gen-lijk... kan dat me geen barst schelen.
Ik zag het, ik vond het leuk en het kost zo goed als niets.
Dus als morgen dat zeil scheurt.... dan zijn dat geen rampen.

Nu,
de aandachtige lezer weet dat Olijf al een ligzetel had.
Waarom een tweede?

Ewel.... omdat het leuk zou zijn, mocht iemand ooit eens van mijn zonnetje willen komen genieten, dat hij of zij ook een ligplaatsje heeft.
En ik - de gentlewoman die ik ben - zou de gast in kwestie terstond de keuze aanbieden: SM of LR? Strak Modern of Lekker Retro?
(ben bijna zeker dat Olijf onveranderd op de retro zetel zou terechtkomen....which is fine by me)

Maar dus.
Gisteren gekocht maar met motorfiets onvervoerbaar.
Vandaag met auto huiswaarts gebracht en uitgeprobeerd.
Zit goed :)

Nu de gast nog!

3 opmerkingen: