donderdag 23 juli 2009

And.... she's back, folks!

een half uurtje thuis, en wat denk je? Direct dat internet aan!
effe kijken wat er zich zoal in m'n mailbox bevindt.

Niet erg veel, naast de gewoonlijke brol.
Maar wel enkele fijne reacties van m'n lezertjes. Doet me dik deugd.

Dank u daarvoor :)

Ook heel erg bedankt aan degenen die me smsten en/of belden terwijl ik ginder zat.
Het is mooi geweest. Vooral heel veel nix gedaan eigenlijk :)

Olijf heeft geblogd, maar dan in een schrift, bij gebrek aan internet.
In de volgende dagen, zodra ik tijd heb, komt het hier allemaal mondjesmaat op (hoop ik... als ik intussen niet ga beginnen editen wegens intussen oud nieuws).

't Was fijn dus, maar ben ook blij om weer lekker thuis te zijn. Kijk ernaar uit om af te spreken met jan en alleman die ik gemist heb.

See ya's :)


(voilà, dit deed Olijf vanochtend om 7u54... en nu weer thuis... straf toch eh)

8 opmerkingen:

  1. Welcome back Olijf! Volgens mij heb je het goed gehad. We moeten snel eens bijtetteren he:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige foto, Olijf!
    Blij dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. miljaar miljaar, quel amour zeg :)
    Ne mens zou voor minder terug naar huis komen!

    Ben zelf ook wel blij dat ik weer thuis ben hoor. Home sweet home eh.

    Vooral met zo'n hoopje positivo's als jullie allemaal in de buurt :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet geschikt voor manspersonen die foto .. krijg er warm van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mor allez! Da's toch perfect zedig drijven dat daar gedaan wordt...
    met compleet bikini-gebeuren, zou ik er zelfs aan toevoegen :)

    kan zelf nie geloven dat ik daar gisteren nog hing te drijven en nu nie meer. Raar hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bikini's zijn zoals statistieken . Hetgeen ze tonen is suggestief, hetgeen ze verbergen is de essentie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Rafale: DAT is een mooike, die ga ik zeker onthouden.
    Dat gezegd zijnde, weet ik nu nie meer precies of ik spijt moet hebben of nie dat ik die foto geplaatst heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen