vrijdag 23 januari 2009

Exact twee jaar geleden

kreeg mijn leven een nieuwe wending.
Vandaag is begonnen met twee uurtjes slaap, na een gesprek tussen twee mensen om een definitief einde te maken aan twee jaar.

Conclusie: ik moet maar eens verder met m'n leven, en ophouden met als een gefrustreerde vrouw in mijn verleden te leven.

Ik gooi de handdoek in de ring. Mijn tegenstandster won met vlag en wimpel. Via leugens en bedrog, schending van de privacy en emotionele chantage.

Ik besluit: Good girls go to heaven, Bad girls go Everywhere.
Hoe meer je wil geven, hoe minder je krijgt.

Vandaag staat mijn wereld stil.

1 opmerking:

  1. Je hoeft jezelf niks te verwijten.
    Het is ons, als mens, eigen dat we het rationele en het emotionele soms zo moeilijk kunnen scheiden. Wat het hoofd denkt, het hart voelt wijkt nog dikwijls af van wat de mond zegt.Het is winter.Bijna lente

    BeantwoordenVerwijderen