vrijdag 5 april 2013

Ontwenningsverschijnselen

Lehti vroeg er "terloops" even naar. Omdat ze m'n zwakste punt inmiddels (maar al te) goed kent.
Astinenza der Apuliën.... als een mens me doet lachen, doet een mens me lachen.
en een beetje in elkaar krimpen (maar gelukkig niet veel)

Yep.
Het is hoog tijd om te vertrekken maar dat wordt nog even uitgesteld. Om een handvol redenen die alle even goed zijn. Of even dom. Of irrelevant. Of....
Ach wat. Ik mis het.
(Dààr. Ik heb het gezègd.)

Vooral nu de winter hier onmenselijk lang blijft hangen.
Het hier 5°C is en ginder 19 (en ook dààr is het, zeggen ze, net iets te fris voor de tijd van het jaar).
Nou ja. Het gaat niet eens om de temperatuur. Maar om de zon. Het licht. LICHT!
We zìjn lichtgevoelige wezens, of we dat nu Liken of niet.

Je veux du Soleil nondedjeu!

En intussen probeer ik nààst de vaststelling te kijken
dat m'n interesse in de rest van de wereld
bijzonder klein is geworden
en ik vind dat een teken van ouderdom.

De zon mag komen. Snel graag.




geen idee hoe, wanneer en waarom het rechtstreeks delen van YouTube via Blogger verdwenen is...
maar het is verdwenen. Verder dan vaststellen kom ik niet.
Dus doen we't opnieuw met platte links. Zoals deze 
.

3 opmerkingen:

  1. Die kende ik niet. Mooi. Maar deze nightmare, ook van Jovanotti, vind ik mooier. Hoorde ik trouwens ook voor eerst: http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
    Hoop dat jij je bij je volgende enge droom ook zo 'invincibile' waant en met eenzelfde glimlach ontwaakt. Je moeder heeft vast lekker geslapen.
    O ja, en dan natuurlijk de evergreen, eh, meer 'ever-wet': http://www.youtube.com/watch?v=aEyBv3atEXY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk om dit laatste nummer al te kennen... het is pas uit :)
    Je bent dus bij de eersten, you lucky you :) :) :)

    maar euh...
    (je kon het niet weten, het bericht is al ouder dan onze vriendschap)
    wat die nachtmerrie betreft....
    http://olijfolijf.blogspot.be/2010/12/timing.html

    (ahùm.... ::::)))))

    en omdat ik even niet van ophouden weet (helemaal niet "ik", lo so...)
    nog eentje
    http://www.youtube.com/watch?v=gIPSXMbNgyE
    Segui il link. Fidati :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interesse in rest van wereld verdwijnt = teken van ouderdom ?
    Damn, ik word dus oud (out).
    Vorger las iik met veel plezier mijn weekendkrant om te weten wat er in de wereld rondom mij leeft, sinds een maand of twee vertik ik het. Het interesseert me minder en minder.

    BeantwoordenVerwijderen