woensdag 17 april 2013

de Naan in de Némel

Het moet niet altijd kommer en kwel zijn.

In navolging van het populaire TV-programma, zijn sommigen mee op de kar van de "Wat Als?" gesprongen.
Soms met leuke resultaten, vind ik.

Zoals in dit (semi-familie)filmpje.

Jean-Pierre, de Naan van de familie, gaat naar de Némel.

En dat je niet jong genoeg kunt beginnen met een kritische geest te kweken, bewijst het oudste zoontje. Op schitterende wijze. Hij zou van mij dirèct een rol in een Vlaamse Film krijgen.





5 opmerkingen:

  1. Na een nachtje slapen en door hardop de titel te lezen, terwijl ik het filmpje gister echt wel had bekeken en hoorde en zag wat die mensen in den nemel gooiden (leek wel een hemelpoort, mensen wat een enorm gat), snap ik nu eindelijk wie die 'naan' is. (dommen Hollandse)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik onthou me even van commentaar ......
      Hoewel.....
      ik kan het niet laten...

      volgens mij duurde het alleen zo lang omdat je te multilinguïstisch bent. Te polyglot
      En jij zat waarschijnlijk te zoeken in de richting van Naan-brood of iets van die strekking :) :) :)

      Maar ik hou ermee op. Met m'n smart remarks
      Want als ik niet oppaas, eindig ik nog in Dèl :)

      Verwijderen
  2. Kritisch en nùchter, hémels!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kan er naar blijven luisteren. En BLIJVEN lachen eh, telkens opnieuw :)
      (terwijl ik dit schreef, keek ik nóg eens twee keer.... ik ken geen mate :))

      Verwijderen
  3. Ja ja ja, dàt was het lieve olijf! Ik dacht aan nun, naan,...aan brood dus. En dat jij dat denkt/ ziet, zegt natuurlijk weer wat over den olijf, nie? :)

    Maar nu moet ik eerst efkes opzoeken wat dàt nu weer is: 'polyglot'. Als ik het los lees, riekt het naar die Russische luchtvaartmaatschappij, een pilleke, een smeersel voor op brood of de Poolse geheime dienst.

    BeantwoordenVerwijderen