zaterdag 17 maart 2012

Is dit mogelijk?

Voor het eerst in mijn leven (voor zover ik me kan herinneren) ga ik uit met m'n twee zussen.
ZONDER aanwezigheid van ouders, kinderen, andere helften of bijkomende vrienden.
We gaan naar Freek de Jonge kijken. In Sint-Niklaas.

Drie zussen, waarvan Olijf de oudste en niet meer dan 2,5 jaar verschil met de jongste.
Alle drie met last van "frutsel" bij te lang stilzitten (restless legs... voor de ongeïnformeerde lezer:) ).

Na Freek "doen" we nog een drankje en praten we over vanalles.
Dingen die zij zich nog herinneren en ik niet. Of die ik me herinner en zij niet.
Dingen waar ik nooit wat van af geweten heb. Liefjes van adolescente kinderen intussen.....
Zò oud zijn we inmiddels geworden... dat de liefjes van de kinderen worden besproken....
En zeggen dat het de eerste keer is in m'n leven dat we "gewoon" met z'n drietjes erop uit trokken. En bijpraatten.....

Deugd.....


Thuiskomen een beetje voor énen en - wat is gewoonte een raar beest - even FB openzetten.
Ontdekken dat iemand een verrassing wou bezorgen voor iemand anders maar voor een gesloten deur stond en "dus" de verrassing maar aan de voordeur achterliet.
Gaan kijken aan de voordeur en merken dat de verrassing bij mij stond... Lief :)

Eindigen met een gelukkige verjaardag aan een FB-kennis die ik nog nooit ontmoet heb maar die precies even oud is als Olijf.
Wij tweeën zouden "ergens in februari" afspreken. Het is nu ergens in maart en dat is nog niet gebeurd.
Make mental note: dringend afspreken.
Want de tijd vliegt.

Fijne dag gehad. In alle mogelijke opzichten.

1 opmerking: