zondag 19 april 2009

de madammen


Gisteravond waren we even "de madammen".
In Mechelen dan, op de "vismét" (zo hoor ik het blijkbaar uit te spreken).
I., N. en ik, in een etablissement dat even later stampvol scheen te lopen.

Olijf had beloofd haar laptop mee te nemen en had dat ook gedaan... ware het niet dat het regentje en parkeerplaatszoeken me voldoende van m'n stuk hadden gebracht om ervoor te zorgen dat ik (te laat) zonder laptop in De Gouden Vis toekwam.
Even later dus terug gebeend naar de auto (oef, hij stond er nog, dus goed geparkeerd) en met loodzware laptoptas weer richting drankhuis.

Een uurtje of wat duizenden foto's doorvliegen en niet merken dat er ondertussen zoveel volk in het cafeetje is binnengesijpeld dat je niet naar het toilet zou kunnen als je er een miljoen voor zou betalen!

We waren alle drie wat moe gisteren. Madammen ipv meisjes.
Het werd niet laat... maar we zouden het eens over doen.

toch bedankt, meisjes, voor een avondje uit :)

1 opmerking:

  1. De madammen gaan dat zeker nog eens over doen...het was inderdaad wat druk om onze aandacht erbij te kunnen houden. Volgende keer een rustiger plekje, zonder cocktaildoofheid;)

    Merci Olijf, 't was fijn. 'k Heb genoten van al je foto's en 'k vond het leuk jullie nog eens terug te zien.

    Ik ben de enige die achterbeent...ons Ils heeft vannacht nog geblogd!

    BeantwoordenVerwijderen