donderdag 13 november 2008

nog even donderdag de 13de

Direct na het werk naar Ikea gereden... Ils was zo vriendelijk m'n tweede paar ogen te zijn. Ik zou mijn "droomkeuken - version économique" gaan kiezen.
Helaas... wat ik vroeger in gedachten had gekozen, is niet meer.
De keuze vond ik ontstellend egaal, enkel een glanzend wit exemplaar kon m'n aandacht trekken.
Geen zware beslissingen zijn gevallen.

Eigenlijk wacht ik stilletjes nog op een andere mening, maar die is voor onbepaalde tijd incommunicado.

Vandaag beëindig ik de tweede dag van de rest van m'n leven.
Ging ik mezelf wat bewijzen met het kiezen van een nieuwe keuken? Misschien, misschien ook niet.
M'n nieuwe, luchtige benadering van het leven kende vandaag enkel ups en downs... te enthousiast van start gegaan gisteren?
Ziedaar enkele vragen die me aan het denken zetten.

Ondertussen zit ik aan pagina 93 van het BOEK dat me moet helpen. Amerikaans van inslag, overdreven optimistisch en simplistisch bij tijd en wijlen maar toch een soort houvast voor me... iets wat me erdóór gaat trekken...

In toepassing van het BOEK, leg ik m'n hoofd te rusten in de stellige overtuiging dat de laptop, die al jaren m'n virtuele levenslijn is met internet-maatjes, morgen levenslustig als weleer terug met mij verenigd zal zijn!

Wie hoopt met me mee? (alvast dank)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten