zondag 23 november 2008

Kleine dingetjes...

soms gebeuren er van die dingetjes... zoals waar ik werk.

Eén van de werknemers, die de boeken sorteert, vindt er plezier in om toepasselijke boeken te vinden voor z'n collega's. Soms onthoudt hij iemand's interesses, andere keren kan het eenvoudiger... zoals deze. Gisteren legde hij een boekje op m'n bureau... "Feest bij Sandra"... meer moest dat niet zijn.

Laat het nu nèt de dag zijn nadat ik fijn gefeest had. Het was wel niet BIJ mij, maar feesten had ik zeer zeker gedaan.

Ik vond het lief. Dus schrijven we daarover.

Even enkele zinnetjes van de achterflap citeren (het verhaal zelf - hoewel ik het niet gelezen heb - belooft slapjes te zijn... al was het maar omdat je afgaat op de tekening op de voorpagina van deze paperback). Hoe dan ook...

"Sandra staat vaak lichtelijk onthutst tegenover veel vreemds in het leven maar haar onbevangenheid en toewijding helpen haar er door. Het hoogtepunt is haar verjaardag, wanneer alle misverstanden zich oplossen"

't Is niet het juiste moment om mezelf te analyseren... "onbevangen"...het typeert me niet echt, geloof ik .

Maar ik kijk alvast uit naar m'n verjaardag...

Anderzijds hoop ik dat m'n leven zich niet zal laten samenvatten als een goedkoop stationsromannetje :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten