donderdag 10 mei 2012

Via.... A day with Dr. Wayne Dyer and Caroline Myss

Meneer Wayne Dyer is 72 geworden, lees ik op FB.
Ik ben "fan" van hem. Op FB.
Dat hoeft geen geheim te zijn. Ik schaam me er niet voor. De man heeft één en ander te vertellen, vind ik (u hoeft het er niet mee eens te zijn, tussen haakjes).

Ter gelegenheid van z'n verjaardag krijgen al z'n FB-fans gedurende een beperkte periode (wat is "beperkt"?.....60 of 90 dagen, ik wil ervan af zijn... in alle geval lang genoeg om te kijken) toegang tot "A day with Dr. Wayne Dyer and Caroline Myss".

Van hem steel ik vandaag het volgende.
What if you slept ... van Samuel Taylor Coleridge

What if you slept
And what if
In your sleep
You dreamed
And what if
In your dream
You went to heaven
And there plucked a strange and beautiful flower
And what if
When you awoke
You had that flower in your hand
Ah, what then?


Mooie vraag.

.... Zo... en nu heb ik nog 1 uur en drie kwartier van video nr 1 te gaan (uit reeks van 3). Gezien het avondlijk uur... ga ik opnieuw zwijgen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten