donderdag 10 januari 2013

Slib

Het
De
Olijfblog
slibt dicht. Zoveel is duidelijk

Er verschijnt niet gek veel meer.

Gebeurt er weinig?
Of gebeurt er veel maar zie ik het niet?
Of gebeurt het, zie ik het maar heb ik er geen mening over?
Of gebeurt het, zie ik het en heb ik er een mening over maar weinig zin om te schrijven? Of tijd?

ik geef u geen antwoord want ik weet het niet.

Net zo min als ik weet of een vertrek morgen een goed idee was. Of nuttig. Of voorbereid. Of heilzaam.
Maar ik ben wel weer even weg.
En vertrek met harde woorden. Aan een adres dat niet weerbaar is. Dus zat ik fout. Gegarandeerd.
En kan ik de gevolgen van m'n woorden niet meer overzien. Dikke fout.

ik concludeer... halfweg m'n laatste handvol zinnen
dat zwijgen
beter was geweest.
Zowel dààr
als hier

2 opmerkingen: