woensdag 18 maart 2009

wissel der jaren

iedereen doet het... je kiest er niet voor, je kan er niet tegen zijn.

Verjaren, dat heb ik gister dus gedaan.

heb ervoor gezorgd dat ik niet thuis hoefde te zitten kniezen in m'n ukkie.
'k zocht aangenaam gezelschap op, het aangenaamste dat ik kon bedenken (en lang hoef ik dan niet te denken).

Ik heb, zoals men pleegt te zeggen, mezelf eens gesoigneerd. Een hele dag relax, geprobeerd nergens aan te denken (hoewel dat soms jammerlijk mislukte).

De zon - wie moet ik danken? - was stevig van de partij. Ook vandaag, toen ik huiswaarts keerde.
Een kort bezoek aan een herinneringsplaatsje moest het geheel afronden. Dat deed ik alleen.
Een foto als bewijsmateriaal (rarara, waar zat ik?)


Op m'n verjaardag heb ik balans opgemaakt. Mezelf heel stilletjes een mooie toekomst gewenst. Heb zelfs bij een glaasje bubbels heel kort "happy birthday to meeeeee" gezongen. Klinkt het zielig? Het is niet zo bedoeld.
Olijf verdient, net zoals zovelen, een mooi leven. Eentje met ups en downs maar hopelijk eentje waarin een speciaal iemand zit die die schommelingen wil meemaken.

Wishing myself a terrific rest of my life. ladidadidaaaaaaaaa

6 opmerkingen:

  1. Kijkend naar de breedte van het strand en er zijn geen banken , zou ik zeggen Oostkust in de buurt van Zeebrugge .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja , er is geen mailadres om je te bereiken , dus stel ik de vraag hier maar ; voor wat staat het getal 16042....... ?
    je hoeft het niet te publiceren ... mail het mij ( als dat OK is voor je )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeebrugge... van de eerste keer goed gezien.
    10 op 10 en een bank vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een late happy B-day to you. Goed dat je ervan genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. euh ik wil dat ook wel weten van dat 16042...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey Lighthouse!
    kijk, deze uitleg heb ik eerder al eens (via mail) geschreven... nu dus voor iedereen die het zich afvraagt:

    ... gewoon een aaneenschakeling van (voor mij) belangrijke data... altijd en nog steeds in verband met die ene persoon die maar in mijn leven blijft hangen.
    hint, nav blogje "wissel der jaren": kijk naar de laatste vier cijfertjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen