vrijdag 23 november 2012

Justin Timberlake

U denkt...
nu is Olijf het Noorden kwijt.

Klopt.
Ben het Noorden kwijt.
Het Zuiden gelukkig niet. En Timberlake ook niet. Hij vond het. Samen met z'n (toen nog) toekomstige bruid Jessica Biel.

U weet het intussen: Olijf weet nix van cultuur. Of wat daarvoor moet doorgaan. Zelfs in flauw afkooksel.
Dit betekent dat ik enkel wéét dat Timberlake en Biel namen zijn waarvan ik wéét dat ze moeten ronken ... maar daar houdt het grosso modo ook op.

Tot ik een mailtje krijg van zus, die af en toe - om godweetwelke reden - door roddelblaadjes bladert (ik neem aan dat zij, net als wij allemaal, die blaadjes lezen bij de kwàffeur... niewaar?) en me via mail meldt dat het bekende koppel elkaar het ja-woord gaf in .... oh yes, there IS a god... Puglia. :)

Eén van de roddelberichten lees je hier. Met een bescheiden fotoreeks. Van de streek. De GEOGRAFISCHE streek welteverstaan :)

Laat het Borgo Egnazia Resort in Savelletri, Brindisi nu op een slordige 1u40 minuten rijden zijn van Olijf's persoonlijk paradijsje.... dat ook tijdelijk ter beschikking kan gesteld worden voor fijne herinneringen... aan prijzen die nèt iets bereikbaarder zullen zijn voor de gewone stervelingen die uw Olijf pleegt te kennen.

zulke toevalletjes/onverwacht berichtjes vind ik leuk.
Timberlake of Timberland..... ik maal er niet om.
Maar als het goed genoeg is voor Timberlake
dan is het goed genoeg voor Olijf.
Zeker weten :)


Santa Maria al Bagno: 130 km en 1u40 zuidelijker dan Savelletri.... MINSTENS even mooi :)

Voor één keer permitteerde ik me een foto op "origineel formaat". Grensoverschrijdend een beetje, gezien de limieten van m'n blogvenster.
Maar u moet begrijpen.... ik ben zo fiiiiiieeeeeeeeeer :):):):)

2 opmerkingen:

  1. De foto is prachtig. Bijna net zo prachtig als Jessica Biel :-)
    Ik ga een googlemappen op die streek. Ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor alle extra info.... mail gerust, Bentenge :)
      De foto ligt op de fameuze 130 km zuidelijker dan waar den Justin "I do" zei :)
      Met plezier tot eenieders dienst.
      And then some :)

      Verwijderen