woensdag 26 september 2012

The States

Af en toe word ik, via de blog, bezocht door "The States". De United States. Die van Amerika :)

Wie dat is, weet ik niet. En zeer expliciet au fond interesseert het me ook niet.
Maar "ze" komen binnen via no referring link dus het moet een bot  zijn, neem ik aan.
Misschien wel eentje van het Centraal Agentschap voor (van? - ten behoeve van? - ter bevordering van? - ter voorkoming van?) Intelligentie (of wat daar in moderne termen voor moet doorgaan).

Stel je voor.....

2 opmerkingen:

  1. Zwijgt stil! Bij mij zijn de Russen altijd op bezoek.... heel hardnekkig om weer buiten te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al goed.... ik zwijg stil :)
      Of euh..... ik zocht het op..... zhatknis... tja, ik kan er ook nix aan doen.
      Zó spreek je dat uit --> http://www.youtube.com/watch?v=c98rRFa6gO0
      ...en vergeet er die ietwat franke en tegelijk licht verveelde uitdrukking niet bij te maken. Je weet dat bodylanguage 80% van de communicatie is, eh Nadia ;-)

      Verwijderen