maandag 26 juli 2010

Terug naar de kust... euh... terug naar het water

Even in de war door een reactie op vorige blog (waarvoor nogmaals dank aan de lezer).

Olijf is net terug van een verrassingsdag.
Aan het water, in het water, met water en een flinke dosis waterdamp.

Juist: dagje thermen.
Een nieuwtje nog wel. Niet eens zo ver van mij thuis vandaan. Fijne ontdekking.

Alwéér mee mogen profiteren van een kadoobonnetje. Olijf valt in de prijzen de laatste tijd!
Deze keer ging het fotoapparasie niet mee naar binnen. Te veel kans op beschadiging door al die dampen :)

In plaats daarvan maar mentale beeldjes gemaakt. En vooral (alweer) veel veel, érg veel gerust.

Enkele beeldjes heb ik wel. Van voor en na.
Niet veel soeps, maar goed.... je kan maar zóveel tekst zonder beeld doorworstelen denk ik maar.

geparkeerd onder een prachtig lichtgroene (acacia?)boom
Op de ligweide stond nog zo'n exemplaar. Mooi om zien hoe het groen verdonkerde naarmate de zon lager ging staan...

kort voor middernacht. de auto staat nog steeds daar (oef)
vond het licht onder de boom wel iets hebben

onderweg nog even stoppen voor de (bijna?) volle maan...

De weergoden hebben zeer goed meegewerkt, het dient gezegd.
De berichten voorspelden niet veel goeds en - OK - het was niet stikheet, maar wél zacht genoeg om buiten te eten en te luieren... nix mis mee. Zalig zelfs :)
Olijf kreeg zelfs nog een verrassing IN de verrassing. Geboekte lichaamsverzorging bleek na afloop nog een annex te krijgen van "uw man" zoals m'n lieftallige verzorgingsconsulente Lynn zei (vanbinnen glimlachte ik even).
Zomaar aangeboden gekregen: een mani-of pedicure. Olijf mocht kiezen. Ik koos en was content :)

Zei ik al dat ik de laatste tijd dik in de prijzen val?
Oh ja ....ik zei het al... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten