vrijdag 26 juni 2009

Charlie's Angels

Wat een week zeg...
Een boel zieltjes die ten hemel worden opgenomen.
De meesten onverwacht, met uitzondering dan van eentje die altijd al een engeltje is geweest, al was het maar Charlie's Angel.
Val van een ladder(67?), zelfmoord (37), darmkanker (62) en hartaanval (50).

en dat zijn enkel de celebs die het nieuws halen.

Facebook is meteen ook al bij.
Een "fanclub" plots voor Yasmine.
Complottheorieën omtrent Wacko Jacko (eh, Meneer Haveel?)
Mensen die "er" niet goed van zijn

en dan vraag ik me af: wrijft Jackson's entourage zich nu in de handen, denkend aan het geld dat postuum gaat binnenrollen? Nix zo goed voor de kassa als een superster die het bijltje erbij neerlegt...

Stomme vragen.
De naasten zullen daar, hoop ik, niet echt mee bezig zijn.

Olijf moet eerlijk zijn.
Ik lig niet wakker van deze gebeurtenissen, hoewel het best wel "schokkend" is wanneer de wekkerradio het ene overlijden na het andere uitspuwt bij wijze van wakkermakertje.

Ik ben al lang blij, héél blij, dat al wie me lief is in min of meer goede gezondheid verkeert, mezelf incluis.

Even terug grijpend naar vorige blog: deze week was dus geen 0K-week. Geen 0 Kills. Integendeel.
Bizar

4 opmerkingen:

  1. Wel .... van Yasmine vind ik het spijtig ... ik geef toe .. ik had er een boontje voor , hoewel ze onbereikbaar was voor het mannenvolk ( spijtig , spijtig ) hier zouden ze zeggen " t'was een schoon madam " , op alle gebied .

    Toepasselijk en in memorandum.

    http://www.youtube.com/watch?v=5Jw4La2U7Ps&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=RhwJa16gS30

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk, ik ben een vrouw, voor mij was ze dus wel toegankelijk, in theorie.

    Vond van haar op TV dat ze er zeker stónd.
    Heb haar ooit in persoon ontmoet (gemeenschappelijke vriendin) en vond haar onvoorstelbaar hautain toen.
    Kan ook een pose geweest zijn, uiteraard.

    maar goed, dit wens je niemand toe eh.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja ... wat liefde met ne mens kan aanrichten hé !
    en hautain ...?? samen met ""onbereikbaar" meestal een teken van een gebrek aan zelfvertrouwen

    en nu hop wat werken cet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefde doet erg vettige dingen met ne mens. Dat moet ik jou en jij mij nie vertellen, me dunkt.

    Iedereen zal wel ooit rondgelopen hebben met idee van "nooit meer wakker worden".
    Maar de hand aan jezelf slaan - vooral met 2-jarig dochtertje - is natuurlijk nog dat stapje vérder...

    depressie is een vieze beest :(

    BeantwoordenVerwijderen