zaterdag 25 juni 2011

Met vertraging: kortste nacht 2011

"Is Salsa dan zó mode?" vraagt m'n moeder wanneer ik haar bezoek op dinsdagavond.
Ik heb haar net gezegd dat ik later op de avond even naar Antwerpen trek om een nieuwe Salsa-stek te gaan bekijken. Het is de langste dag - kortste nacht van het jaar, het weer blijft redelijk droog en ik heb geen zin om thuis te zitten.
"Euh... in het Salsa-wereldje is dat mode, ja" antwoord ik glimlachend.

Het IS een beetje een verborgen wereld wanneer het je niet interesseert, zóveel realiseer ik me wel.

Zodra je je ermee gaat bezighouden, merk je dat ieder weekend - indien gewenst - volgepakt zit met dansavonden om te oefenen. Ook gedurende de werkweek, en dan vooràl tijdens de zomermaanden, kan je overal wel iets vinden.
....Alwaar de aanwezigen zich al dan niet overgeven aan de (soms niet eens èrg) opgekuiste versie van Dirty Dancing.
Als toevallige voorbijganger moet het wat weghebben van Dirty Dancing... echt wel.... denk ik.

Dinsdagavond checkt Olijf de Bocadero uit. Place to be (merk ik terplaatse) op de Antwerpse Kaaien, niet ver van het nieuwe MAS.
Onderweg kiek ik een paar beeldjes van ondergaande zonnen en aanverwanten.
Fotoverslag, zonder (veel) commentaar.

niet ver van huis. vond het bordje plots sympathiek

a bit of photostitching :)
Schelde vanop RO bij aankomst


 



B was here :)

Olijf was here too :)


De échte Bocadero: hier moeten wij (nog) niet zijn.
Velen willen deze nacht buiten en samen doorbrengen. Trendyyyyyy

Mega-Yucca moet zomersfeer oproepen (en doet dat niet slecht)

"ons" deel van de Bocadero.
Leuk én GRATIS!
Schelde van op RO, wat later op de avond



Olijf kent de Bocadero nu
en zal zéker terugkeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten